Fakturor via MyClub
Under 2024 kommer vi att använda MyClub för att ta in medlemsavgiften. Det är därför viktigt att ni har registrerat er i MyClub och att alla uppgifter är rätt.
När du har registrerat ditt medlemskap kommer en faktura att skickas till den mailadress du har registrerat. (Notera att det kan dröja en tid innan du får fakturan om du blir medlem under terminen.) Fakturan betalar du enkelt via Swish med en länk i fakturan. På Swish-betalningen finns fakturanumret och klubbens namn. Tillsammans med fakturan blir det en komplett kvitto som kan användas för till exempel friskvårdsbidrag.
Du kan läsa mer om hur du gör för att registrera dig lite längre ner på den här sidan.
Avgifter
Avgiften som ska betalas består av två delar. Medlemsavgift och terminsavgift
Terminsavgifter
Registrering och betalning av avgiften
Alla medlemmar måste ha ett konto i MyClub och vara registrerade i klubben. Vi behöver veta vilka medlemmar vi har, bland annat för att kunna söka om bidrag som gör att vi ska driva verksamheten så bra som möjligt. Om du inte är registrerad vet vi inte att du är medlem, och då är du ju inte heller försäkrad. Det är också för närvarokontroll och medlemsrapportering till förbunden.
Skapa konto i MyClub och registrera dig som medlem i klubben.
Om du har problem att komma till “mina sidor”, kontrollera att du både har skapat ett konto i MyClub och har registrerat dig som medlem.